Publicerat: / Allmänt

Regn

Hej alla fina, hoppas det är bra med er!
 
Igår hade jag lovat mamma att följa med henne till Eskilstuna för att få Gucci trimmad. Det har blivit lite strul med tiderna hos de som finns häromkring så eftersom mamma åkte dit en gång förut när det var sommarstängt här så åkte vi dit igen. Under tiden storhandlade vi och köpte med oss mat på chopchop. Tror dock att de hade råkat hälla i alldeles för mycket ättika eller liknande i min mat för det gick knappt att äta. Den besvikelsen.
 

Dålig bild, men sådär fin blev han efteråt.
 
På kvällen var tanken att jag skulle gå på SVUUs (Socionomstudenter vid Uppsala Universitet) föreningsmöte, men jag hade alldeles för mycket kvar till seminariet idag så jag skippade det och stannade hemma istället.
 
Idag är det ganska lugnt. Jag ska in till Engelska parken lagom till 11 då jag ska träffa min basgrupp eller mer av min basgruppspartner Rebecca, eftersom vi bara är två, och förbereda till seminariet som börjar efteråt. Sen blir det att ta det lugnt ikväll och hoppas på att den här förkylningen försvinner snart så jag kan bli frisk.
 
Kram,
Minna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!