Publicerat: / Allmänt

Helg igen!

I veckan fick jag tillbaka resultatet från min juridiktenta, och sjukast av allt: jag fick fullpott? HUR? Jag som inte förstår mig på juridiken för det mesta? Haha så galet, men sjukt skönt för nu behöver jag bara få precis godkänt på både pm och nästa tenta för att klara godkänt i kursen!

I veckan har jag pluggat en massa, jobbat och även varit lite krasslig. Men nu mår jag bra igen och i förrigår åkte jag till Eskilstuna för att spendera helgen hos Sebastian. Igår följde jag med honom till jobbet, vilket var intressant! Och på kvällen sen städade vi innan två kompisar till honom kom upp på en drink innan vi gick iväg till ett ställe som heter Phil's burgers. Jag tog en halloumiburgare som var suveränt god, medan de andra tre tog med hamburgekött. Därefter gick vi ut och tog en öl innan vi vandrade hem och sov.

Just nu ligger jag i soffan och ska ta en tupplur, Sebastian är iväg på folkrace så jag ska egentligen plugga lite under tiden men har varit alldeles för trött för att orka ta tag i det än. Senare ska vi till hans faster och fika och ikväll ska vi på earth hour fest. 

Imorgon åker jag hem igen en snabbis för att ha seminarium och föreläsningar och så åker jag tillbaka hit på onsdag igen för att fira påsk!

Hoppas allt är fint med er alla, och att ni inte har det allt för kallt nu i helgen! Kramar! 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!