Publicerat: / Allmänt

Mars!

Lämnar en fantastisk helg bakom mig och hälsar en ny vecka välkommen. I fredags hade jag, Elin och Elina Let's Dance mys och igår var det mellokväll med Loviisa och tre av hennes vänner samt en massa drinkar. Lite mer rund om fötterna än vad som var behövligt somnade jag där och vaknade alldeles för tidigt för mitt egna bästa, men det vankades brunch på Ikea. Lika gott som vanligt när en är bakfull. Har dock mått fruktansvärt bra idag för att vara en dagen efter, börjar för det första vänja mig vid alkohol igen och för det andra lära känna mina begränsningar enormt.

Till veckan vankas två seminarium och två föreläsningar på uni med ledig tisdag och fredag. På onsdag ska jag dessutom jobba ett 14-21 pass, skönt att få släppa livet ett tag och bara koncentrera sig på jobb. Torsdag kväll åker jag till Eskilstuna och stannar till söndag. 

I övrigt har livet rullat på som vanligt medan jag inte bloggat, det börjar bli lite varmare ute vilket jag är fruktansvärt glad över. Älskar verkligen våren! 

Hoppas ni uppskattar vädret lika mycket som mig, själv räknar jag ner dagarna till sommarlovet också. Terminen slutar 2 juni för mig så det är ändå inte jättelångt kvar (kan vi försöka intala oss). Kram på er alla!


Postat av: Du vet vem jag är hehe

Yeeey snart sommarlov!! Och duktig som bloggar :D puzz

Svar: Haha puss 😘
Minna Huovinen

2016-03-15 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!