Publicerat: / Allmänt

Slutet på året!

September: Började universitetet, var ute konstant eftersom det var nollning. Superkul! Sprang runt i pyjamas konstant halva September, haha! Jag matchade med Sebastian på tinder och trodde väl att han var som alla andra killar, att det skulle dö ut förr eller senare. Look how that turned out... ;) Blev sjuk.. igen. Var på gasque och blev så full att jag inte vet vad. Jag fyllde 20 och gick på systemet för första gången, fick varken ett grattis eller visa leg. Köpte en iPad som är min bästa vän nu. 

Oktober: Fortsatte plugga på som en galning. Fick VG på hemskaste hemtentan. *stolt* Gick på mickelsmäss med syrran, var inte så excited som en brukade vara som ung. Hade den mest episka drinkkvällen med Elin och Loviisa. Drinkarna sög men resten var toppen. Blev av med mitt nässpraysberoende och har varit frisk sen dess. SCORE! Gick på en massa halloweenfester och var då ändå tvungen att tacka nej till en. Elitserien i bandy startade och jag var glad. 

November: Träffade Sebastian för första gången. Han kom till Uppsala och vi åt sallad, gick på promenad och sen skjutsade han hem mig. Jag var så nervös och rädd men var så glad när jag kom hem. Ville bara träffa honom igen. Blev klar med alla mina julklappar långt innan jul och mer än så hände inte riktigt denna månad.

December:  Jag träffade Sebastian igen och Loviisa den hjälten hämtade mig i Eskilstuna. Firade Ronja och var ute på krogen. Jag och Loviisa hade ost och vinkväll, öppnade varandras julklappar och dagen efter var Loviisa fortfarande full så jag fick köra oss till IKEA för brunch. En gammal internetvän som jag hade känt i 2,5år stordissar mig utan anledning. Gick på julmiddag med Sebastians vänner och bakade pepparkakor med hans familj. Några dagar senare blev vi officiellt tillsammans. Firade julafton med familj och släkt och sedan nyår med en massa härliga vänner. Fick ingen nyårskyss dock eftersom Sebastian åkte till Skottland, men slutade ändå året på topp. 


2015 var ett fantastiskt år faktiskt, kommer inte glömma det på länge. Är så glad för allt som hänt iår och hur mycket jag tagit med mig personligt. Har växt så mycket som människa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!