Publicerat: / Allmänt

Ny blogg!

Hallå hörrni!

Jag har skaffat en ny blogg och kommer således att sluta blogga här. Jag kände att jag behövde en riktig nystart någon annan stans för att förhoppningsvis få lite mer motivation till att blogga. Därför får ni gärna kika in på min nya blogg istället, för det är där det kommer uppdateras framöver. Tack för den här tiden på blogg.se och välkommen att kika in på min http://nouw.com/minnahuovinen istället!

Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!