Publicerat: / Allmänt

Året var 2015!

Så ska jag, väldigt sent men ändå, försöka mig på någon slags sammanfattning av året 2015. Blir det för långt delar jag in det i fler inlägg, eftersom jag ska försöka mig på att klämma in lite bilder också. Enjoy!


Januari: Jag firade nyår med massa vänner. Skrev mina sista tentor i engelska kursen jag pluggat. Valde för första gången i mitt liv att sumpa ett resultat i en kurs (ena halvan av min litteraturkurs). Mådde i övrigt inte jättebra, men började här att återhämta mig från min vinterdipp. Nojjade mycket över att jag skulle bli sysslolös när engelskakursen var över, men valde samtidigt att prioritera min hälsa över att få den där dumma hemtentan godkänd. Grymt glad över det idag. Bokade en resa till London med Elin och Helena. Var hemma med Gucci som var en liten plutt vid den här tiden. 


Februari: Fortsatte vara hemma med Gucci och var ännu arbetslös. Åkte till London med Helena och Elin, gick på Warner bros studios, drack massa starbucks, gömde oss för creepy tunnelbanekillar som ville ha med oss på sina events, snackade italienska med italienare, duschade i en regndusch, åt massa cadbury cream eggs, drack äcklig sainsbury-vodka och fick massa gratisshots på klubben. Var sedan typ konstant sjuk med massa bihåleinflammationer och annat skit. Mellon drog igång, som vanligt en tradition att se allt. 





Mars: Jag fick ett jobb!! På min gamla grundskola, det var grymt kul men jag var fortfarande bunden till att vara med Gucci så hade svårt att ta vissa pass vilket var tråkigt. Måns vann mellon och ca alla mina mellanstadiedrömmar blev sanna. Haha kanske inte, men nära. Månaden spenderades i övrigt mest på jobbet eller hemma med Gucci. 


April: Fick ett till jobb, som jag är kvar på än idag. Hade introduktion och trodde aldrig jag skulle passa på det, men älskar det faktiskt. Började träffa en kille, men det blev inget mer med det. Vi sågs lite i någon månad och jag trodde väl att det skulle bli något, men såhär med facit i hand så var all attraktion bara en inbillning och jag slösade bara tid på någon som inte var värd mig. Det var jobbigt ett tag men sen kom jag ur betydligt starkare ur det och väldigt ironiskt så var det delvis när han dissade mig som jag började må bättre igen efter min vinterdipp, krävdes bara att jag såg värdet i mig själv för att det skulle fungera. Ångrar ingenting, men han var inte bra för mig och därför är jag glad att det sedan inte blev något mer av det, även om jag trodde att jag ville det då.




Fortsättning kommer imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!