Publicerat: / Allmänt

Myshelg!

Hej alla fina!

Detta har varit en riktig myshelg då jag endast varit hemma och gosat. I fredags när jag kom hem från seminariet gjorde jag pizza till middag och bakade en rawfood-kladdkaka som jag gjort en gång tidigare. Riktigt god är den så om någon nu är nyfiken och vill prova så har ni receptet HÄR. Tyvärr blev det inga bilder dock, vilket såhär i efterhand känns ganska dumt, men men. 

Igår låg jag hemma hela dagen, spelade lite Cod och läste lite böcker samt myste med Gucci. Idag ska jag försöka läsa in mig lite på kurslitteraturen till föreläsningarna den här veckan, samt till seminariet på fredag. 

Planer för veckan är att jag är ledig både tisdag och torsdag. Har skrivit att jag kan jobba på tisdag men det verkar vara ganska välbemannat då så det kommer antagligen inte bli något, så i sådana fall ska jag antagligen plugga och ta det lugnt. På torsdag däremot är det någon som fyller år (hint: det kan vara jag) så jag hade tänkt åka och handla på dagen eftersom jag bjudit över lite kompisar på fredag och sen på kvällen lät det som att familjen skulle gå ut och äta. 

Intressant vecka blir det alltså, men också hyfsat lugn. Vi har bara två kapitel att fördjupa oss i till seminariet i jämförelse med tidigare vecka när vi hade 7 kapitel och två 14 sidors artiklar. Hoppas kunna bli helt frisk denna vecka också, det går definitivt mot bättre tider men jag har fortfarande lite problem med hostan och nästäppan.

Hoppas allt är fint med er alla, jag hoppas på att kunna uppdatera lite "roligare" med bilder osv om jag faktiskt lär mig att spara ner alla bilder jag tar,

Kram, 
Minna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!