Publicerat: / Allmänt

Medmänsklighet!

Häromdagen skänkte jag pengar till radiohjälpens insamling till flyktingkatastrofen. Och just i detta nu sitter jag och ser på världens barn på tv. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Så jag skänkte pengar även där. Det är så viktigt att öppna sina hjärtan i tider som dessa, alla har kanske inte råd att skänka pengar. Men all kan fortfarande göra något.



Det är även oktobermånad nu vilket betyder en rosa månad. Min tanke är att jag ska köpa mig ett rosa band men också försöka bära mer rosa. Samtidigt vill jag uppmana alla att vara rädda om sig själva, håll koll på era kroppar, bröstcancer och vilken typ av cancer som helst är inget att leka med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!