Publicerat: / Allmänt

Sommar


Snodde som sagt denna från Josäfin!

Vad är det första du tänker på när du hör ordet sommar? Sommarkvällar tillsammans med de man älskar, någon god drink och bad.
Nämn ett eller flera minne(n) som är starkt förknippat med sommaren. Att vandra hem runt 4 och det har redan hunnit blivit mörkt och sedan ljust igen.
Bästa sommartemperaturen? Gärna en svag bris och runt 25grader med sol.
Bästa sommarnöjet? Vara med vänner och roadtripa, festivaler osv!
Välj en eller flera låt(ar) från din senaste playlist som du tror kommer få hänga med dig sommaren 2015. Ingen annan rör mig som du av Norlie & KKV.
Sommarplaner? Nu efter bråvalla är det "bara" en massa jobb, häng med vänner och nervositet över uni.
Beskriv den perfekta sommardagen. Sovmorgon och sedan häng med vänner, grilla, fest osv.
Vad betyder sommaren för dig? Mår sjukt mycket bättre, på vintern går jag in i någon slags vinterdipp, på sommaren är jag mycket gladare.
Och när är det egentligen sommar, tycker du? När det är tillräckligt varmt för att bada och gå runt i klänning.
Vad hoppas / vill du att denna sommar erbjuder? Lagom fint väder!
Hur ser du på "beach 2015"? Anser att vid det här laget bör vi ha insett att alla kroppstyper är vackra som de är, det är som sagt år 2015 för fan!
Vilka plagg i din garderob tror du kommer bli de mest använda i sommar? Min jumpsuit, klänningar och kjolar.
Det absoluta bästa med sommaren? Att dagarna är gladare och finare, samt att man får mer tid och ork.
Avge ett sommarlöfte. Denna sommar ska jag inte skämmas över mig själv i bikini, baddräkt, shorts, kjol eller jeans heller för den delen. Jag ska vara nöjd över den jag är! Vem orkar ens bry sig om hur man ser ut nuförtiden, alla är vackra som de är, så länge de är sig själva.





Postat av: Josäfin Andersson

sista punkten - BAM!

Svar: 😘😘
Minna Huovinen

2015-06-30 @ 19:04:44
http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!