Publicerat: / Allmänt

Sista juni.

Så var det sista dagen i Juni och det ösregnar utanför fönstret, förvisso är klockan 7 på kvällen, men hallå? Vad händer med den här sommaren? Ska vi inte ha lite sol nu, kräver inte ens extrem värme, bara lite.

Idag sov jag länge innan jag gick upp och fixade lunch till mig och syrran, var ute och vandrade en stund med Gucci innan mamma kom hem från jobbet och vi åkte iväg till veterinären. Han är fortfarande en riktig ligist när man klipper hans klor och därför låter vi någon som är bra på det göra det istället. 

I övrigt har jag dragit på mig bråvallasjukan men försöker att inte låtsas om det, känner mig febrig och både mitt huvud och hals dunkar för att det gör så ont. Undrar om det inte är en bihåleinflammation igen ändå, men det känns bättre än förra gången så peppar peppar att jag slipper. Har en massa planer nu i slutet av veckan och nästa vecka börjar jag gå på schema på jobbet så då blir det full rulle igen och då önskar man ju att man mår bra.

Planen för ikväll är att jag ska kika lite på allsång på skansen innan det är dags för U-21 EM-final i fotboll, låt oss alla hålla tummarna för att Sverige vinner, hur skoj vore inte det? 

 
En bild på mig och finaste Elin från midsommar, inte ens då var det fint väder ute, skäms Sverige skäms.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!