Publicerat: / Allmänt

Natt.

Klockan är halv ett och jag ligger i sängen, redo för att sova. Imorgon (läs idag) är det dags för bråvalla och till viss del är jag så taggad, samtidigt som jag som vanligt föreställer mig det värsta med allt när jag ska åka iväg. Som vanligt. Jag vet att jag kommer ha det svinkul när jag väl är där men just nu oroar jag mig såklart över att jag har 1. Packat för mycket, 2. Ändå lyckats glömma något (det har jag definitivt inte) , 3. Kommer köra vilse, alt. Hamna i en lång kö, 4. Kommer få köa in till campingen i hundra år, 5. Kommer bryta ryggen av mig när jag släpar min stora bag, ryggsäck och stol över hela campingen.

Just nummer 4 och 5 vet jag ju kommer hända, men det är också ca det enda negativa med detta upptåg. Resten kommer vara svinkul. Förvisso är det inte jättebra artister iår. Jag är jättetaggad på Kent, Norlie &kkv, Calvin Harries, Deadmau5 och Maskinen men sen känner jag mest "okej". Många som jag kommer se som är bra, men det var så himla många som jag var jättetaggad till förra året, så då blev det såklart lite av en besvikelse ändå.


Förhoppningsvis får vi hyfsat väder, snälla vädergudar besanna mina drömmar, och då kan vi hänga en massa på campingen istället och det är alltid mysigt det också.

Så det jag vill säga är, ha det förjävla bra, det ska jag! Om ni åker till bråvalla så ta det inte lugnt, men var ansvarsfulla nog att ta hand om er och era vänner, så "ses vi i dimman". Ha det gött och kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!