Publicerat: / Allmänt

Hej bloggen!

Igår låg jag hemma och chillade nästan hela dagen innan det var dags att jobba på kvällen. Jobbade "bara" 16-21 så det var en kort dag men ändå väldigt krävande. Var sjukt stressad ett tag när allt verkade hända samtidigt, men jag tyckte det gick bra ändå. Man växer sjukt mycket av att vara själv på en avdelning och ha ansvaret för allting, förutom medicin som jag inte har delegering för. Var helt slut på kvällen när jag kom hem och fick jobba över en stund för att hinna med allt så det var nästa direkt i säng som gällde. Hade annars tänkt stanna uppe och kolla på damfotbollen men det var inte läge att sitta vaken halva natten.

Idag har jag istället inte haft någonting för mig, kollade på två filmer med min lillasyster på förmiddagen och sen spelade vi lite Cod som vi är ganska inne på just nu. Sen har jag varit ute med hunden och spelat lite piano. I övrigt pissar regnet ner och jag hoppas så mycket att det ska bli fint väder till midsommar så man kan ha klänning på sig. Ingen midsommar utan klänning!

Imorgon är det jobb som gäller igen, ska jobba med mamma för andra eller tredje gången så det är intressant, men brukar gå bra ändå. Jobbar dock kväll så på förmiddagen åker jag in till Uppsala för att luncha med några vänner.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!