Publicerat: / Allmänt

Torsdag!

Hallå! Det blir som sagt ganska dålig uppdatering här nu när jag bara jobbar, inte för att jag inte har tid att skriva utan för att det inte finns något intressant att säga.

Jag jobbade 7-16 idag och åt en sån himla god ostsoppa med pannkaka till lunch, restaurangen på jobbet levererar verkligen!

Vill passa på att skicka en shoutout till min vän Loviisa (allthelittlethings.blogg.se) som tog sitt körkort igår!!! Stort grattis!! 


En favorit i repris på oss två när vi gick ut för drygt en månad sen.


Jag imorse när jag var lite tidig till jobbet. Jag ser ju faktiskt inte så trött ut? 

Hur som helst, jobb resten av veckan så åker jag upp till Söderhamn på söndagkväll. Ha det bra till nästa gång vi ses!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!