Publicerat: / Allmänt

Söderhamn!

Jobbveckan tog för min del slut så sent som igår och jag for hem för en dusch innan jag åkte upp till Hälsingland. Brukar vanligtvis ha svindålig täckning här ute där vi har stugan men nu har jag 4G så det måste ha satts upp någon ny mast eller så. Jätteskönt faktiskt!

Hur som helst blir det som sagt en snabb visit hem tisdagkväll till torsdagkväll för jobb men annars stannar jag till söndag. Ska passa på att umgås en massa med släkt och om jag lyckas så även med en kär vän till mig. Min faster har även lovat mig en ridtur på min kusins lilla ponny så det ser jag framemot en massa. 

I övrigt är det inte världens finaste väder men det har faktiskr varit ganska varmt idag, får se om jag går ut någon dag eller så. Har ju inte så mycket vänner här uppe så då är det svårt.

/Minna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!