Publicerat: / Allmänt

Mer fira och ny mobil!

Hejsan hoppsan i värmen!
Vi hade det mycket trevligt hemma hos Antonio, åt supergod smörgåstårta och drack vin. På vägen hem tog vi ett spontant nakenbad i en sjö, bara för att liksom.

Igår åkte jag hem till Loviisa för att fira att även hon fyllt 20år, samma dag som Antonio. Vi drack också lite vin, åt riktig barnkalasglass och snackade hela natten.

Sov hos henne och åkte sedan iväg och mötte min familj som skulle på teknikjakt, eller rättare sagt min lillasyster skulle köpa en ny dator och skärm medan jag var på jakt efter en ny telefon. Det slutade med att jag fick med mig en silvrig iPhone 6, så himla skönt eftersom min gamla mobil var under all kritik.

Ikväll ska jag iväg till Josäfin för lite häng med vänner, sangria och bad. Super mysigt! Ha det gott i värmen!


Bild snodd från Josäfins blogg på the crew hemma hos Antonios mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!