Publicerat: / Allmänt

Jobbdags och obeskrivlig lycka!

Igår började jag på mitt jobbschema för sommaren med att jobba kväll. Utöver det hände det inte så mycket mer igår, därav dålig uppdatering. 

Idag jobbade jag 8-13 och det var en riktigt hektisk dag, var helt slut nu när jag kom hem och blev därför extra glad när jag hämtade ut ett paket samt.... Att antagningsbeskedet kommit.

Och jag kom in!!! Eller ja, jag kom inte in på mitt förstahandsval men jag kom in på det programmet jag vill gå och ska alltså bli socionom. Jag hoppas och tror att det här är helt rätt för mig och därför är jag bara obeskrivligt glad, trots att jag nu har kommit in i Gävle och inte i Uppsala som jag helst ville. Jag är dock reserv där och tänker tacka ja så det finns ju fortfarande en liten chans, men jag är inställd på Gävle tills ett ev. Besked. Nu är jag istället bara glad för att jag kommit in på rätt program.

Jag är så trött så mer än såhär orkar jag inte idag, tidig kväll blir det och upp och jobba imorgon bitti igen. Ha det fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!