Publicerat: / Allmänt

Jobb jobb och mera jobb!

Känns som att jag knappt gjort något annat än att jobba denna vecka, men nog har jag sovit också! I måndags myste jag lite framför tvn när jag kom hem men de andra dagar har jag gått raka vägen till sängen.

Tisdagen var självklart sjukt jobbig, 14 timmar på jobbet tär på krafterna om jag ska vara helt ärlig och jag var så trött när jag kom hem att jag nästan såg i kors. Men det har varit roligt på samma gång, jag börjar komma in i det ordentligt nu vilket känns väldigt bra och nästa vecka kommer antagligen bli ännu mer intensiv än denna då jag jobbar alla dagar utom fredag.

Vädret har ju inte så mycket att bjuda på dock så det är ju nästan bara skönt ändå! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!