Publicerat: / Allmänt

Helg!

Den här helgen välkomnades med öppna armar och jag började med att mysa framför tvn med syrran i fredags eftersom jag var på tok för trött för stt hitta på något alls. 

Igår däremot deog jag iväg till Ronja för taconight vilket var mysigt som vanligt, diskutera allt mellan himmel och jord och bara chilla tillsammans är så härligt.

Denna dag däremot har varit helt tom, jag har varit ledig lördag och söndag men kommer nu att jobba 60 timmar nästa vecka, dvs varje dag och har dessutom delad tur på lördag. Jag kommer antagligen vara helt slut när jag slutar på söndag men då drar jag upp till Söderhamn så det blir mysigt att träffa släktingar. Har därför bokat tågbiljetter idag så jag har det färdigt.

Helgen har som vanligt flygit iväg i övrigt, enda gångerna som de verkar bli långa är när en inte har något att göra och är uttråkad. Försöker se det positivt att jag får massa pengar nästa vecka men nog tär det lite på krafterna att veta vad jag har framför mig.

Hoppas alla har det bra! Uppdateringen lär ju inte bli så bra nu i veckan, imorgon jobbar jag hur som 13-21 så då får jag lite sovmorgon. Kram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!