Publicerat: / Allmänt

Godmorgon!

Jag har precis vaknat och faktiskt sovit jäkligt bra inatt trots min förkylning. Vad som däremot har hållit mig vaken denna natt är stormen som verkar ha pågått utomhus. Brukar vanligtvis sova väldigt bra när det är dåligt väder men det har dunkat så mycket i väggarna i natt att det var svårt.

Idag händer inget speciellt, jag ska försöka ta det lugnt så mycket som möjligt istället så att jag är frisk till imorgon. Ska däremot damma och dammsuga mitt rum, har äntligen fått bort all packning från bråvalla. Sen ikväll blir det mys framför Teen Wolf.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!