Publicerat: / Allmänt

Bad, grill och häng

Igår hängde vi som sagt hemma hos Josäfin och badade, grillade, myste och de andra drack Sangria och Mojitos medan jag tog det lugnt med alkohol eftersom jag redan druckit två dagar på raken. Var som vanligt väldigt härligt, så fina vänner som jag har! Invigde min nya baddräkt också, som jag tyvärr glömde ta en bild på, får försöka fixa en senare i sommar. Rullade sedan hem runt 12 och slog på en film, men somnade mitt i så när jag vaknade till stängde jag av den och sov vidare.

Min förkylning är hemskare än hemskast just nu, jag lever i princip på nässpray, hostmedicin och halstabletter, allt för att inte hosta mig igenom natten. Hoppas den kan hålla sig i schack nu dock eftersom min och mammas kollega Emma och hennes familj kommer förbi på fika om någon timme. 

Förutom det blir det en riktigt slappdag och så får vi se om jag orkar städa lite på mitt rum, det är nämligen fortfarande fullt med packning från bråvalla. Kramisar till er alla!


Fick ingen bra bild på mig igår så här är jag innan jag körde till Loviisa i förrigår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!