Publicerat: / Allmänt

Årets varmaste dag?

Svettades ihjäl när jag rastade Gucci idag på morgonkvisten och har fortsatt göra det hela dagen. Men inte ska vi klaga, för visst är det härligt att sommaren äntligen kom ändå. Hörde dock att det ska bli regn och rusk ibörjan på nästa vecka så då måste vi passa på medan det faktiskt är fint.

I övrigt fick jag hem två paket som jag väntat på idag, det ena innehöll lite smink som jag beställde häromdagen. Tre läppstift, ett contourkit, en gel eyeliner och en borste som är perfekt stt sudda ögonskugga med.

Nu ska jag strax åka iväg till Sala för att fira att Antonio fyller 20år idag, vilket ska bli mysigt som vanligt! 


Ett av dem nya läppstiften på, lätt en ny favorit! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!