Publicerat: / Allmänt

Sommarväder!

Blev en kortare paus från bloggen, en kan nästan tro att det var chocken av att ha kommit in som påverkade men så var det inte. I helgen har jag firat två kompisar - Thea och Martin - på fredagen och lördagen och på söndagen chillade jag hemma. Annars gör jag inte så mycket, träffar vänner ibland och försöker vila upp mig inför universitetet. Har påbörjat att införskaffa lite kurslitteratur också och börjar bli mer och mer säker på att jag har valt rätt. Så nu får vi hålla tummarna att jag överlever insparken och början på universitetet. Det är ju mycket jobb, det vet jag ju av erfaranhet, men ska jag bli något så måste jag plugga.

Imorgon ska jag iväg till min kära vän Elin och mysa på kvällen, men annars har jag inga planer nu i veckan förrän helgen. Hoppas kunna blogga mer snart igen. Ha det bra så länge!

/Minna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!