Publicerat: / Allmänt

JAG HAR KOMMIT IN!

Helt sinnes är det! Jag hade alltså kommit in i Gävle och var därför helt inställd på att jag skulle plugga där eftersom jag var nummer 10 som reserv i gruppen och endast 13 hade kommit in. Inte en chans att 10 stycken tackar nej tänkte jag, men jo. Jag kom in som reserv! Så nu kommer jag att plugga Socionomprogrammet på Uppsala Universitet i höst, och jag är såå förbannat jäkla glad.

Drömde under den natten att jag skulle komma in och var sedan så förbannad på mig själv för att det gav mig hopp, när jag behövde vara inställd på att hamna i Gävle, eftersom jag inte trodde att det skulle gå. Så när jag sedan loggade in och såg att jag blivit antagen i Uppsala istället så började jag gråta. Jag som inte brukar gråta när jag är glad. Pappa trodde att någon hade dött när jag kom ner störtbölandes, men det var väl någon slags chock och nervositeten som lade sig för mig. 

Hur som helst, under gårdagen var jag hemma hela dagen eftersom jag var ledig, liksom idag. Ikväll ska jag iväg och fira min fina vän Michelle som fyller år på söndag och sedan blir det jobb hela helgen. 

Hoppas allt är fint med er som läser. Såg att statistiken har gått upp lite trots att jag inte bloggat så mycket, jättekul! Ska försöka skärpa till mig, för jag tycker ju att det är roligt att blogga.

Kram, Minna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!