Publicerat: / Allmänt

Helg!

I fredags tackade jag ja till att jobba 16-21, så när jag slutade sedan gick jag över till Elin där järngänget hade kräftskiva. Jag var dock svintrött efter ett kämpigt arbetspass så jag hängde bara där i någon timme innan jag vandrade hem igen och sov.

Igår vaknade jag ganska sent vilket var skönt. Jag och Loviisa skulle egentligen iväg och se på fotboll men det blev att vi åkte och badade istället. På kvällen åkte vi hem till henne och åt lax med bulgur och bönor och sen pratade vi enda tills det var dags för mig att dra mig hemåt.

Idag började jag jobba klockan 7 och slutade nu för 1,5 timme sedan vid 13. Riktigt seg dag där det inte hände så mycket, vilket i och för sig var ganska skönt. Nu ligger jag i badet, vilket är så sjukt skönt när en har svullna fötter efter allt spring på jobbet. Vid 16 ska jag kolla på den individuella finalen i hästhoppnings EM och ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Gucci när vi var ute och gick i värmen häromdagen. Lite för varmt för oss båda. 

Hoppas allt är bra med er också!
Kram, Minna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!