Publicerat: / Allmänt

Tillbaka till verkligheten...

...eller något sånt! Jag har ju varit ledig i sex dagar i och med att jag blev sjuk och sedan hade utvecklingssamtalsdagar. Men idag var jag tillbaka i skolan! Höll på att somna på försöta lektionen för jag var så trött dock. Nickade till varje gång jag blundade i mer än två sekunder typ, haha. 

Skulle haft opponering på gymnasiearbetet men eftersom personen vars uppsats jag skulle opponera på inte var där så blev det uppskjutet, vilket gör mig lite halvt irriterad, men men. Jag fick i alla fall bra kritik från tjejen som opponerat på min och Helenas uppsats så det kändes bra!

I övrigt så skiner solen och det är ju alltid roligt. Har ätit lite lunch med mamma och hämtat syrran från skolan. Kör bil så sällan nu att jag försöker göra det så ofta som möjligt. Kanske tar en tupplur snart eftersom jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Ikväll ska jag hänga med mina vänner och snacka en massa skit, äta massa gott och kanske se någon film. Som vanligt alltså, det blir härligt i alla fall!

En snart två år gammal bild från stugan, vill gärna ha det lite varmare nu! Bort med all snö! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!