Publicerat: / Allmänt

Tidig vecka igen!

Död, är ordet som beskriver mitt tillstånd idag mest. Somnade i princip på bänken under DTn och vaknade när Elin petade på mig, haha! 

Skolan var sjukt seg, men skönt att komma hem tidigt. Tog ett bad och käkade innan jag åkte till Josse för att vara med i hennes gymnasiearbetsfilm, snäll som jag är!

Efter det åkte jag hem och har nu precis sett på The Butler eftersom vi håller på med en uppgift i engelskan där vi ska se en film och ha en presentation utifrån den.

Juste, fixade så jag slipper skola på onsdag också, så jäkla najs! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!