Publicerat: / Allmänt

Ta upp bloggen igen?

Long time no see, eller vad man brukar säga! Vad har hänt sen sist? Bra fråga! Senast jag skrev ett inlägg var när jag fått mitt körkort så jag tänkte väl lite snabbt berätta vad som hänt sen dess!

I december åkte min familj till Teneriffa medan jag var ensam hemma i en vecka. Så grumt skönt att ha körkortet då eftersom jag kunde ta mig överallt.

Julafton, firades med familjen och pengar var väl i princip det jag fick, samt lite ansiktsprodukter. Vi åkte upp till stugan dagen efter och på annandagen gick jag och pappa på bandy i Ljusdal. Vi gick sedan också på en till match innan vi åkte hem lagom till nyår.

Nyår, firades först med ca 10 pers som lagade mat och sen hade vi hyrt en lokal där vi hade en stor fest med ca 50 pers som sedan gick ut vid 12 slaget! Riktigt lyckat faktiskt även om man ville lägga sig ner och gråta när vi skulle städa dagen efter.

Jag har också klubbat för första gången i Sverige, på julfesten i början av januari. Det var riktigt najs! Har ju bara klubbat i London förut! 

Då var vi såhär fina! Foto: Josse som saknas på bilden.

I övrigt rullar livet på som vanligt, mitt gymnasiearbete har precis lämnats in och jag har börjat se mig om efter vad jag ska göra efter studenten. Förhoppningsvis får jag tag i ett jobb snart.

Nu är det dags för svenska bandyfinalen så jag säger på återseende så ses vi snart igen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!