Publicerat: / Allmänt

Ledig idag!

Japp, som rubriken lyder sp är jag ledig idag. Vi har sk. "Utvecklingssamtalsdagar" på skolan onsdag-torsdag och jag valde att inte ha något så jag är ledig. 

Mår mycket bättre idag vilket känns skönt! Gjorde scrambled eggs till frukost och sen städade jag rummet. Slappade lite grann och har nu legat i badet i 1,5 timme. Mycket härligt!

Ska försöka få lite skolarbete gjort ikväll eftersom jag har en opponering på fredag och även en debattartikel som ska in nästa vecka. Inte för stressigt dock, så det känns bra.

Som jag sa igår så hade jag tänkt fixa en ny design, eftersom jag inte är så bra på sånt längre så tog jag en från en gratis design sida och ändrade i bilderna istället! Blev ganska nöjd iaf och en stor eloge till skaparen! Bilderna ni ser är tagna av min vän Josäfin och mig själv! 

Imorgon är jag återigen ledig så då blir det lite mer plugg och ska nog även försöka söka lite fler jobb eftersom jag blivit nekad några. Ska också försöka ta tag i att hitta en studentklänning!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!