Publicerat: / Allmänt

Kort dag!

Gud vad skön denna dagen var, gjorde faktiskt något i skolan men när jag kom hem gjorde jag ingenting. Fy på mig!

Hade först engelska där vi ska se på en film och utifrån vad den handlar om ska vi sedan beskriva något historiskt som hänt i något land. Vi har valt The Butler och ska alltså presentera om slaveriet. Jag jobbar i grupp med två tjejer som går i min klass så det känns skönt att vi kan jobba tillsammans på A-tid om vi inte skulle hinna med allt. 

Efter det hade jag opponering vilket faktiskt gick ganska bra och därefter slutade jag.

Käkade en panpizza till lunch och sen har jag inte gjort någonting vettigt. Såg på Teen wolf och måste bara säga hur förbannat bra det är, se det för tusan och döm inte serien efter första säsongen. För det blir sjukt mycket bättre i andra säsongen!

Hur som helst. Imorgon har jag som sagt bara en lektion mellan 12.30 och 13.40 så då ska jag faktiskt ta tag i lite plugg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!