Publicerat: / Allmänt

Jaha, så var det med det!

Glömde att berätta att jag i helgen var på "inflyttningsfest" hos min klasskompis Elina, eller snarare hennes pojkvän. Han var på konsert med hennes pappa så vi passade på att inta hans nya lägenhet. Vi såg på Monsters' university och Frozen (gud vad jag älskar den filmen) samt åt marrängsviss och massa annat gott. Det roligaste på hela kvällen var att grannarna hade fest och mitt i frozen så såg de från sin balkong vad vi kollade på och började därför sjunga på låtarna haha! Vi hade det mysigt i alla fall, även fast Helena låg hemma i migrän och inte kunde komma. :(

Fy satan vad gott det var!

Idag blir jag hemma från skolan eftersom jag har sån mensvärk samt förkylning att jag knappt har sovit i natt. Ska försöka kurera mig och förhoppningsvis bli frisk så snart som möjligt. Ska se om jag kanske kan få lite sömn också för mina ögon svider sjukt mycket. Jag verkar inte vara själv om att vara sjuk utan i princip halva twitter ligger hemma.

Jag hoppas ni som läser det här är friska och krya så bjuder jag på en fin bild på mig själv!

Såhär fin var jag på alla hjärtans dag i skolan! Elina är frisören bakom detta mästerverk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!