Publicerat: / Allmänt

Händer ingenting!

Ja veckan har väl varit ganska seg och därför har jag inte bloggat. Kändes jättekonstigt att gå hel dag i torsdags och igår började jag 14.05 och slutade 17. 

Vi hade en tävling på engelskan där man skulle designa sina egna bookcovers till den bok man läst och tro det eller ej men jag kom tvåa! Kan lägga upp bilden sen när jag sitter vid datorn! Fick iaf en valfri bok från english bookshop och 20% på en till bok!

Idag får vi se vad som händer, låter som att det blir att hänga med ett par vänner och chilla. Blir ganska najs för det var länge sen jag träffade några av dem!

Ska försöka få lite plugg gjort också! I alla fall, vädret är najs så man borde ju passa på och vara ute lite, får se hur halsen känns så kanske jag tar en PW idag eller imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!