Publicerat: / Allmänt

2013

Mina vänner Elin och Josäfin gjorde en fin liten lista så tänkte göra desamma. Mest för att jag är uttråkad. Sitter vid fel dator så blir inga bilder tyvärr...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gick på krogen och tog körkort, eftersom jag fyllt 18!

Höll du några av dina nyårslöften?

Håller inte på med sånt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nix haha, men bekanta har väl det antar jag.

Vilka länder besökte du?

Tyskland och England.

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?

Tror inte det!

Vad är det bästa som hänt dig år 2013?

Att jag haft så många underbara människor runt mig! Både de som jag har känt länge och de nya. Min fina vänner :)

Största misstaget?

Var orolig för saker som jag inte hade någon orsak att oroa mig över.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej.

Bästa köpet?

Min mobil, den behövdes garanterat. Men sen också min Sleek ögonskuggspalett. För att den är grym!

Vad spenderade du mest pengar på?

Det är sorligt men tror det är mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Låter som att jag upprepar Elin och Josse, men mina vänner :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

Wake me up - Avicii, Todo el Mundo - Danny och Genesarets sjö - Kjell Höglund haha, bland annat! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag! 

Vad önskar du att du gjort mer?

Vet faktiskt inte, kanske varit mer med mina vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?

Oj, ingen aning! Som jag sa, oroa mig för saker jag inte behöver oroa mig för kanske!

Hur tillbringade du julen?

Hemma, med familjen, mat och kalle anka!

Blev du kär i år?

Nej.

Favoritprogram på tv?

Teen wolf kanske, även om jag inte kollar på tv haha!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

När det kommer till den personen så är kanske hata ett starkt ord, men tror att jag gillade h*n mer innan 2013 ja. 

Bästa boken du läste i år?

Fifty shades triologin och sista Starcrossed boken!

Bästa musikaliska upptäckten?

Sååå mycket, men Bastille antar jag!

Något du önskade dig och fick?

Pengar, lite ansiktskrämer och några böcker. 

 Något du önskade dig men inte fick?

Bråvalla biljett, men det var tänkt att köpa för pengarna så antar att jag fick det ändå haha! Så inget direkt! :)

Årets bästa film?

Oj, ingen aning! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Satt hemma och häckade ensam med min syster till mina kära vänner kom förbi surprise surprise med tårta! :D

De bästa nya människorna du träffade?

Haha tror alla vet vilka! :)

Hur skulle du beskriva din stil 2013?

Sommar typ shorts och vitt linne/tröja och vinter svarta jeans och stickad tröja eller instoppad tröja!

Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och att vi hittade på så mycket roligt!

Favorit månad?

 

Typ juli-augusti, nån gång när man kunde gå i jeans och linne/t-shirt samt oktober för då va vi i fucking London! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!