Publicerat: / Allmänt

Studentskiva + student!

Den 26 Maj hängde alla treor på Jensen på föustret och hade studentskiva. Min klass möttes hemma hos Helena först för lite förkrök och nomineringar. Jag blev klassens stalker vilket jag sedan fick många frågor om under kvällen, haha! 
Jag och Elin var utklädda till Cosmo och Wanda i Fairly odd parents, som ni ser på bilden misslyckades vi ganska mycket med att färga håret och mitt var knappt ens grönt när skivan äntligen började.

Därefter drog vi som sagt till flustret för middag och senare kom även alla andra! 
Här är jag och Elin på middagen!


Kanske den största händelsen i mitt liv hittills var den 11 Juni då jag tog studenten. Jag fick skjuts in med Fridas syster Petra på morgonen då vi hade fotografering i värmlandsparken. Därefter gick vi upp till skolan för att hänga med klassen och få våra betyg. 
Därefter gick vi till Norrlands för att äta lunch innan vi tågade tillbaka till skolan. Väl där hann vi inte göra så mycket mer än att ta lite bilder och krama lärare innan det var dags för utspring. 

Efter utspringet åkte vi flak vilket nog var det roligaste jag någonsin gjort! Till nästa års studenter säger jag bara NJUT! Därefter åkte jag hem till mig där min farmor, mormor, mormors väninna samt min faster, morbror och kusiner var. Vi åt massa god mat som min mamma, pappa och syster fixat och sedan myste vi innan jag drog in till flustret för studentfest. Jag drog hemma ganska tidigt efteraom det var väldigt svårt att gå med en skadad fot (troligen Frida råkade hoppa på den på flaket så den var alldeles blå) så mamma hämtade mig och sedan somnade jag efter att ha haft den bästa dagen i mitt liv. Det har ännu inte gått in i mitt huvud att JAG har tagit studenten!



En bild som togs några dagar innan på mina tjejer! Josse, jag, Frida, Michelle, Elin och Ronja! 

- Förreaten idag hänger jag i Stockholm med några av mupparna på den sista bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!