Publicerat: / Allmänt

Spanien!

Två dagar efter studenten var det One Direction konsert och man var lagom sliten. Men det finns inte så mycket att säga om den dagen mer än att min mobil dog direkt när vi kom in, att kö systemet fuckade upp och att det var otroligt bra som vanligt.

Ytterligare två dagar efter det satte sig Loviisa, Josäfin, Ronja, Hanna och jag på ett stort plan till Spanien! Malaga för att vara mer precis. Vi fick ett sånt flygplan som i vanliga fall flyger längre sträckor så det fanns en massa filmer, serier, musik och spel att underhålla sig med på vägen ner. Väl där tog vi tåget till Torreblanca och gick sedan upp gör alla mördarbackar till Josäfins familjs lägenhet. As fint var det!

Utsikten från balkongen över poolen och längre bort havet.



Vi hittade en brittisk bar som hade jättegoda drinkar, frappinos och mat! Kan säga att pizzan var bland de godaste jag ätit!

Vi handlade och köpte med oss massa sprit, och lite mat!






Josäfin kockade några gånger, bland annat ägg och ostmackor mitt i nateen vilket typ är det godaste jag ätit!



Vi gick ut, två gånger! En av de var på midsommar då vi började med lite ost och kex och frukt på balkongen.







Sista dagen åkte vi till Fuengirola och jag åt en så förbannat god (och stark) burrito!


Förutom detta så hann vi även shoppa men för det mesta bara chilla och bada. Jag köpte två klänningar, en väska, två par trosor, ett armband och blomkronan som vi alla köpte, på primark! Sen köpte jag även två 1€ nagellack som jag inte har provat än på en jättebillig affär samt ett Rimmel London nagellack på en sminkaffär.

Vi hade en otroligt rolig vecka och det var otroligt fint där nere. En massa roliga saker hände och vi kunde för det mesta chilla hela veckan. Avslutningsvis ska jag visa en bild på en så fö*ävligt god pasta carbonara som jag och Ronja tog på en restaurang. Ha det gött!


Och här kommer även en bild på en del av skräpet vi samlade på oss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!