Publicerat: / Allmänt

Hallå i stugan!

Livet rullar på och bloggen glömdes bort som vanligt. Jag har i alla fall "sommarlov" just nu och gör väl egentligen ingenting om dagarna om inte mina vänner har tid att hitta på något. Nästan alla jobbar ju nu så det blir mest att hänga hemma på dagarna. 

Det har hänt en del stora saker sedan sist som kanske är lite för stora att ta upp i ett inlägg så jag kommer därför att dela upp de tre händelserna i tre inlägg och posta dem nu i veckan.

Veckan som kommer har jag inte jättemycket för mig. Ska eventuellt ta mig till Stockholm någon dag och sen ska jag eventuellt på fest och även fira Michelle. 

Jag kan dock berätta att jag bestämt mig för att plugga i höst eftersom jag inte fått något jobb. Så jag sökte Engelska baskurs på Uppsala universitet och kom in! Efter mycket velande tackade jag ja så nu har jag åtminstone något att göra fram till Januari! Igår sökte jag även studiemedel och imorse hade jag fått mail om att jag fått det beviljat så nu känns det aom att jag har lite koll på livet åtminstone för en liten tid framåt.

Hoppas att allt är bra med er så dyker inläggen upp senare i veckan! Sen får vi se hur mycket uppdatering det blir här senare! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!