Publicerat: /

Trött

Har varit så trött nu under skoldagarna. Kanske för att jag sovit max 6 timmar och jag behöver minst 8 timmars sömn för att fungera. Nationella i Engelska skrivdelen i torsdags. Babblade på en massa och hoppas att det ska gå hyfsat bra. Hade även Nationella franska hörförståelse sen. Får jag ett E är jag as nöjd!

Igår strosade jag runt på stan och köpte faktiskt en jeansjacka på veromoda och nytt puder eftersom mitt tagit slut. Slänger upp en bild sen! Köpte sedan subwaymat innan mamma.plockade upp mig och vi åkte mot Söderhamn.

Nu ligger jag i min mormors soffa och tar en tupplur innan jag ska duscha. Ikväll ska vi på min kompis Marias slutproduktion eftersom hon går sista året på estetlinjen. Den har fått många bra recensioner så det ska bli roligt att se! Efter det ska jag övningsköra hem från Bollnäs och hoppas på att inte dö på vägen. Sen åker jag och mamma till stugan och så får vi se vad vi gör. Jag har inget internet där så inga blogginlägg blir det.

Snacka om att jag tar efter hälsingedialekten direkt när jag kommer upp! Nu ska jag vila lite, Kram på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!