Publicerat: / Allmänt

Trafikskola!

Igår åkte jag och Elin i skolan till Enköping och skrev in oss på lite körlektioner, teorilektioner och riskettan. Ska bli härligt att äntligen komma igång med körningen på riktigt. Så den 24 Juni börjar vi!

Den här dagen har varit ganska ovärd. På sociologin hade jag mitt seminare vilket gick bra, efter det kommunikation där jag inte gjorde någonting och sen franska där jag hade betygssamtal och lämnade in mitt slutprojekt.

I övrigt så skriver jag lite på min sista uppgift i skolan, sociologi debattartikel och skypear med Elin. Senare åker jag till stallet och rider min sista ridlektion för terminen, eftersom jag är i Tyskland när den sista är. 

Imorgon är det fredag och då ska min sista uppsats in samt så ska jag ha muntliga matte nationella. På måndag lämnar jag inte källkritiken till sociologin och sen är jag klar. På lördag kommer även min mormor, morbror och kusiner ner till oss så vi ska grilla. På söndag ska jag sitta i sekreteriatet på Säfvas dressyrtävling.

Nu ska jag återgå till pluggandet innan jag åker till stallet! Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!