Publicerat: / Allmänt

Möte och ångest!

Idag fyller min kära vän Frida 18 år, stor tjej! Man blir inte alls avis och ännu mer taggad till att övningsköra. Fast jo.
 
Idag skrev jag klart min kommunikationsartikel på lektionen och skickade in den när jag kom hem, på svenskan gjorde vi ingenting och på coachtiden gjorde vi ett test och pratade om individuella valen. Efter skolan gick jag och åt med mina kompisar innan jag tog en buss hem.

Chillade lite och skickade in artikeln, sen gjorde jag pannkakor till mig och syrran, glömde helt att ta en bild tyvärr. Gott blev det i alla fall! Provade att blanda ner banan i två, mycket godare än fusk receptet som jag och Elin gjorde förut, men ändå inte så gott. 

Tog sedan bussen till stallet för att ha möte med tävlingsgruppen. Gick faktiskt riktigt bra och vi kom igenom massa saker, dessutom fanns det fika. Missbedömde när bussen skulle komma så jag fick sitta 25min och frysa vid bussen och nu har jag ganska nyligen kommit hem. 

Lyssnar lite på Imagine dragons just nu men ska snart gå och lägga mig. Imorgon har jag orienteringsprov med helt omöjliga kriterier, får göra mitt bästa men jag kan inte ljuga. Jag har verkligen massiv ångest. Hoppas att sömn hjälper!

Godnatt på er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!