Publicerat: / Allmänt

Jag klarade det!

I torsdags var orienteringen. Jag klarade mig faktiskt och är min kära lärare snäll så kanske jag får ett C! Härligt! Det var också sista fysiska idrotten för mig, någonsin, eftersom vi bara har ett ergonomiprov kvar! Gud så glad jag är! Efter skolan åkte jag hem och tog en snabb dusch eftersom jag var så sjuk svettig och sen åkte jag till stallet. Alla andra hade nya hästar så vi passade på att rida ut vilket Cannon tyckte var jätte mysigt! Galopperade en lång sträcka på en väg vilket han tyckte var jätte roligt i början men i slutet var det väldigt jobbigt. 

Igår var det fredag och efter skolan åkte vi hem till Elin och firade Fridas födelsedag i onsdags med att färga Elin och Elinas hår. Det blev väldigt bra måste jag säga och ni som känner de får väl se hur det ser ut sen! :)

Idag började jag dagen vid 9 med att plugga svenska och nu pluggar jag matte. Har hunnit kolla på Vampire diaries säsongsavslutning också. Efter matteplugget ska jag spela lite Age of Empires, äta lunch och sedan göra mig iordning. För i eftermiddag ska jag hem till Frida, hänga lite med hennes släktingar och senare ikväll kolla på Eurovision! Mysigt!

Hoppas ni tar vara på helgen och njuter! För det försöker jag göra mellan allt plugg! KRAM!


En gammal bild på mig och fyra av mina stix!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!