Publicerat: /

Inte mycket kvar!

Sitter just nu i min säng och äter frukost. Jag brukar alltid sitta i soffan med min mobil egentligen men eftetdom min mobil ha bötjat atänga av sig när man startar internet utan laddaren i så är det här min nya lösning.

Idag har jag tre stycken ovärda lektioner innan jag ska skriva mitt idrottsprov. Jag kan inte mycket alls men hoppas på att det blir lätt. Sen har jag bara Sociologi och matte muntlig kvar innan jag är klar med den äckliga tvåan. Garanterat värsta året!

Idag efter skolan ska jag, Elin och hennes mamma åka till trafikakolan i Enköping och snacka lite med de. Så förhoppningsvid kommer jag ihång med mitt körande ordentligt i sommar.

På tal om övningskörning så körde jag själv till Enköping häromdagen. De enda problem jag stötte på var när det blev kö till en rondell i en uppförsbacke. Blev lite stressad så då fick jag motorstopp men annars gick det finemamg.

Nu ska jag fixa mig klart och sedan drar jag till bussen. Hoppas ni har det härligt i solen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!