Publicerat: / Allmänt

Härliga valborg!

Hade en riktigt mysig dag igår. Började med att jag tog bussen med mina stix in till centralstationen. Vi gick sedan och köpte kakor, dricka och jordgubbar på hemköp innan vi gick till stationen för att möta upp några av Josses klasskompisar och en av Elin och Michelles klasskompisar. Promenerade sedan bort till stadsparken där vi slog oss ner på de få filtar vi hade. Vi käkade en massa, myste i solen - som ibland visade sig - och hade det allmänt mys trots blåst. Fick även ett besök av några discoheads. Chillade där tsm med x antal andra samt en del poliser. Såg en snubbe pissa i en buske som det stod två poliser precis bredvid. Hur de lyckades att inte märka det är en bra fråga. 



Snodden den här ifrån Josses blogg. Det var fler som kikade förbi sen också!

Senare drog vi till Max och tappade en massa folk på vägen. Käkade lite mat och passade på att gå i lite affärer när det regnade. Sedan gick vi vidare till Wayne's vid stationen eftersom det var lugnt där. Tog en fika innan vi drog vidare. 

Då bar det av till Luthagens livs för inhandling av mat. Josse ville ha kycklingburgare men det fanns varken där eller på Konsum så det fick bli vanliga hamburgare för henne, mig och Fanny. Gick sedan hem till Johanna och grillade och åt. Efter det döck ännu fler människor upp och vi snackade en massa. Senare drog fler och fler och när bara Stixen, Fanny, Ebba, Klara och såklart Johanna var kvar så käkade vi chokladmousse eller oreoglass med jordgubbar. Mums! På kvällen sedan blev det en massa strul med bussar och UL betedde sig allmänt vidrigt. Fick dock skjuts hem av Elin och Michelles pappor (TACK!) och kunde äntligen ramla ner i sängen! 

Jag hade en super mysig valborg och vill tacka alla jag träffade för en härlig dag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!