Publicerat: / Allmänt

Förlåt!

Jag skulle vilja be om ursäkt för den patetiskt dåliga uppdateringen på sista tiden. Jag har, som de flesta redan vet, slutspurten i skolan. Jag har alltså sju dagar kvar (TJOHO!) och samtidigt också sju saker kvar att göra. Jag har insett att det bara är två som jag ligger efter i och behöver plugga på men det går verkligen dåligt. Försöker därför ta pauser hela tiden för annars tappar jag motivationen totalt.

Efter matte nationella i torsdags var jag dessutom helt slut. Red ett pass på Cannon på kvällen och självklart skulle vi ha ett hårt dressyrpass utan stigbyglar. Jag har, som jag kanske har sagt, en väldigt dålig sits även om den är ganska stadig. På kvällen var jag därför helt slut och på fredagen orkade jag inte göra någonting efter skolan.

Igår började jag på och skrev faktiskt klart en kompletteringsuppgift i kommunikationen. Elin ska läsa den ikväll och är den bra så skickar jag in den, fem dagar innan deadline (!!!). Fixar jag den så får jag det betyg som jag satte som mål från början, vilket hade varit jätteroligt! På kvällen var jag hem till Michelle tillsammans med mina stix - Josse. Vi käkade frukt och snackade om allt viktigt här i livet, som politik och bilar. Ja, vi börjar bli gamla!

Idag har jag städat min kaninbur och läst lite idrott. Ska läsa lite mer nu och ikväll ska jag och Elin plugga tillsammans över skype. 

Till veckan ska jag plugga, plugga och plugga. Samt rida mitt sista ridpass för terminen eftersom jag är i Tyskland när det sista är. På lördag kommer min mormor ner och då ska vi fira att hon fyllt 70 och sen på söndag ska jag sitta i sekreteriatet på Säfvas dressyrtävling. Full späckat alltså! Den 4:e maj har jag klasskamp i skolan och efter den har jag sommarlov!

Hoppas ni njuter av det fina vädret! För det gör garanterat jag! :D


Här är en bild som Sara tog på mig och Cannon för ca ett år sedan, snacka om att vi kommit långt sen dess!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!