Publicerat: / Allmänt

Dålig dag.

Jag har verkligen inte varit på topp idag och det beror inte på att det har hänt något speciellt utan snarare att jag själv har känt mig så bräcklig. Jag sov riktigt dåligt i natt och det satte sig på hela dagen. Det blev inte bättre heller när jag fick rida den enda hästen på ridskolan som jag absolut inte ville rida, som tur var gick det bra ändå men det var inget höjdarpass om jag säger så.

Det värsta är att jag känt mig så dum mot mina nära och kära. Jag har undvikit människor, mest för att jag inte orkat försöka se glad ut, men också för att jag haft en väldigt bitter attityd. Stackars Johanna fick stå ut med mig i stallet (<3). Hur som helst hoppas jag att det ska kännas bättre imorgon!

Min sociologi uppsats är nästintill klar, den ska putsas lite på och sen skickar jag in den imorgon. Sen har jag matte nationella muntligt imorgon och på måndag ska som sagt källkritiken in. Sitter och filar på min kommunikation lite nu innan jag skickar in den eftersom jag fick lite kommentarer på den. Härligt!

Nu ska jag sova, godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!