Publicerat: / Allmänt

Äcklig dag!

Trodde att det skulle regna när jag klädde mig imorse. Sure, det var för tusan as varmt!

Skrev klart min sociologiuppsats i skolan idag, fick lite respons och nu är den inskickad på riktigt! Så förbannat skönt att den äntligen är klar! Nu har jag bara en källkritik kvar innan jag har sommarlov! Hade också nationella muntliga i matte efter skolan. Failade lite då jag hade glömt bort varför jag gjorde som jag gjorde i slutet på uppgiften men i övrigt gick det ganska bra! 

Efter skolan åkte jag till mamma som plockade upp mig innan vi åkte till gränby. Min mormor, morbror och kusiner kommer som sagt imorgon eftersom min mormor har fyllt 70 så jag och mamma köpte presenter. Efter det handlade vi lite på Ica maxi innan jag övningskörde hem.

Nu är sociologi uppsatsen som sagt precis inskickad och jag är lyckligare än någonsin (möjligtvis kommer jag vara ännu lyckligare på måndagkväll).

Dessutom fick jag hem mina kläder som jag beställt (allt utom den saken jag behövde mest -.-). Så en kjol, en bikini och ett linne har jag fått hem. Linnet satt perfekt, kjolen framhävde mina utstickande revben ännu mer (skit också) och bikiniBHn var toppen. Trosorna däremot var lite för små men jag tror jag ska lösa det! Den sak som var det som jag behövde, en svart kjol, var försenad och skulle komma i mitten på juni = när jag är i tyskland... Typiskt! Hade velat ha den då! Jag har dessutom beställt hem 20st sminkborstar som lär komma samtidigt. 

För några veckor sen beställde jag även hem ett nytt sängöverkast och två kuddfodral (som jag inte har kuddar till än). Dessa kom även de idag så det var ju väldigt roligt!

Nu ska jag njuta genom att se en film innan jag går och lägger mig. Bara två dagar kvar i skolan!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!