Publicerat: /

SOMMARLOV!

Hade min sista dag i skolan igår då det var klasskampen. Vi skulle göra lite olika stationer hos våra lärare och samtidigt skulle vi ta bild på en.massa saker också. Vi klarade alla stationer och alla utom två grejer att ta bild på så vi kom faktiskt tvåa av tvåorna trots att vi torskade både i dragkamp och brännboll. Därefter var det fotbollsmatch mellan lärarna och eleverna som jag och Sabina i min klass såg med några i våran parallellklass. Myclet trevligt men kallt så vi mutade till oss våran idrottslärares jacka om vi lovade att heja på de. Sagt och gjort. Tack vare oss vann de med 3-0 (höhö)...

Sade hej då till alla klasskamrater och lärare eftersom det var min sista dag. Insåg då hur fantastiskt glad jag är över att ha så bra lärare och en så bra klass! Det är nästan lite sorgligt att jag inte ser de förrän i mitten på augusti. Men men SOMMARLOOV!

Såg teen wolf på kvällen. Herre min gud! Ska hålla tyst nu så att jag inte spoilar något men det var så underbart bra! Kolla!!

Kram på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!