Publicerat: / Allmänt

Mys!

Igår var jag först hem till Josse och chillade i solen med några av hennes klasskompisar + kompisar osv. Var väldigt mysigt innan jag och Frida traskade vidare till bussen. Vi mötte upp Elin i klassen på stan för att fixa present till Helena innan vi drog vidare hem till Helena. Jag passade på att köpa min bikini som faktiskt satt ganska bra! Väl hos Helena så åt vi en massa Ceasarsallad och chips, samt efterrätt i form av supergod cheesecake! MUMS!

De andra badade men jag failade totalt när jag rakade mina ben så jag har skurit upp baksidan av mitt ena ben så jag stod över eftersom det sved så mycket. Snart ska jag äta mat och sen ska jag dra hem till Josäfin för att ha girlsnight. Står antagligen över badet ikväll också men det blir roligt ändå! Får se när jag drar hem sen för någon gång innan Tyskland måste jag och mamma färga mitt hår så det kanske blir ikväll eftersom hon jobbar imorgon. 

Imorgon ska jag packa hela dagen och på måndag åker jag till Tyskland! Flyget går från Arlanda kl 15.15 så runt 13 ska jag befinna mig där för att söka upp mina kompisar och min lärare. Förhoppningsvis kan jag åka dit med Helena! :)

Om jag inte hinner blogga något mer så vill jag passa på att önska er alla ett bra sommarlov eftersom ni andra får det nu i veckan! :) Kram på er!


Nästan en ett år gammal bild på mina fina vänner i klassen! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!