Publicerat: / Allmänt

Midsommar!

Firade midsommar med mina stix minus Josäfin som låg på ajukhus stackarn. Senare kom även Caspian, Robert och Ludvig förbi så vi spelade bland annat kubb.

Igår vaknade jag av att Elin ringde Michelle och jagade upp oss. Efter en stadig frukost tog vi bussen in till Hemköp innan vi traskade upp till Ackis för att hälsa på vår sjuke kompis. Vi hade köpt med oss godis så nog låg vi på plus och samtidigt som vi klev in i rummet fick hon också veta att hon fick åka hem.
På kvällen firade stixen hemma hos Josse med pizza och tårta. Åkte sedan hem och slappade framför I am number four. Najs!

Nu har jag precis vaknat och ska snart försöka pressa iväg mig själv på en pw/löprunda. Senare i eftermiddag ska jag hem till Anna och mysa med lite kompisar. Ikväll blir det nog några avsnitt av Secret life of the merican teenager.

Hoppas ni har haft en trevlig midsommar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!