Publicerat: / Allmänt

JAG ÄR KLAR!

Jag är äntligen klar med tvåan. Skrev och skickade in min sista uppgift idag så slutade lite tidigare och åkte hem! Orkar därför inte plugga något mer utförligt ikväll utan ska istället njuta genom att spela Starcraft alldeles för länge.

Imorgon har jag min sista skoldag i tvåan, då vi kan klasskampen och bara ska tävla lite mellan klasserna och fika.
På kvällen ska jag se TEEN WOLF(!!!) eftersom det kommer ut inatt och annars ska jag slappa.

På onsdag ska jag inte ha något för mig utan bara ta vara på all förlorad sömn och dö tid haha! Ja jag behöver sån.
Samma på torsdag även om jag kanske börjar plugga lite. Måste även inhandla en bikini eftersom den lila underdelen inte satt så bra.

På fredag ska jag antagligen hem till en kompis och fira att hon fyllt år. Vi ska bada, äta mat och mysa tillsammans! 

På lördag ska jag grilla hemma hos Josse tillsammans med en massa vänner och på söndag packar jag till Tyskland!

Har hört rykten om vad som ska hända i Tyskland. Vi ska vara i skolan en dag, vara i Frankfurt en dag, en dag i Heidelberg och en dag ska vi gå till något som heter "felsenmeer". Förhoppningsvis blir det roligt! :)

Hoppas ni har det bra i värmen allihopa! KRAM!

 
Två instagrambilder. Den ena från när mina släktingar var här i lördags och den andra från en timme sen när jag firade att jag är klar med tvåan! Haha... nej ursäkta den skabbiga bilden! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!