Publicerat: / Allmänt

Har vädret personlighetsklyvningar?

Igår morse var det grått ute och på grund av några anledningar aå valde jag att skjuta fram min powerwalk/jogg till kvällen. Vid halv 4 tog jag bussen hem till Anna där jag och nio andra hängde. Vi grillade och åt Annas rabarberpaj vilket var mycket gott. Strax innan sju tog vi bussen hem. Medan vi var hos Anna var det väldigt fint väder men senare blev det grått igen.

Näe jag kom hem drog jag på mig träningskläder och stack ut och sprang. Jag är ju inte så vältränad och jag kan inte springa så bra så jag varvade powerwalk med att jogga vilket gick bra. Jag har dessutom varit förkyld så jag började lite lätt men sprang allt mer i slutet.

Idag tänkte jag gör scrambledeggs till frukost och annars har jag inget speciellt idag. Förutom i eftermiddag för då hoppar jag på bussen till Enköping för min första körteori! Spännande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!