Publicerat: / Allmänt

De två första dagarna!

Igår tog en massa människor studenten STORT GRATTIS till er alla! Det var ni värda efter tre års slit!
Själv var jag faktiskt inte och firade någon för min barndomsvän Maria som jag trodde att jag skulle fira tar tydligen studenten den 14e och då är jag i Tyskland så det sket sig lite. Istället låg jag hemma och göttade mig i sängen vilket var sjukt skönt!

Idag gick jag upp vid halv 10 och gjorde mig iordningen innan jag körde till stallet. Jag och Johanna hade nämligen bestämt oss för att ta och rida ut när det ändå inte var några lektioner samt att vi båda hade igenridning. Anna följde med också så jag red på Cannon, Johanna på Louie och Anna på Armani. Super mysigt! Red ganska långt nästan 1½ timme i skritt för det mesta men även någon galoppsträcka och lite trav. Super härligt!

Nu har jag precis landat hemma och börjat kolla lite så att jag har kläder till Tyskland. HAr därför slängt in allt i tvätten så att jag ska kunna packa allt jag vill sedan. Mamma hade köpt en Magnum Strawberry white till mig så jag har ätit den och surfat runt på lite bloggar. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Jag heter Minna, är född under det fantastiska året 1995 och bor i en mycket liten byhåla utanför Uppsala. Jag läser just nu första terminen på Socionomprogrammet på Uppsala Universitet och jobbar extra som vårdbiträde på ett äldreboende. I övrigt gillar jag att umgås med kompisar, läsa och lyssna på musik. Jag har tidigare också varit väldigt aktiv inom ridsporten, vilket jag hoppas kunna återuppta inom en snar framtid. I den här bloggen kommer ni i framtiden få följa min vardag med plugg, jobb, fritid, min hund Gucci och en stor skopa av känslor och tankar. Vill ni läsa så vore det jätteskoj och var isåfall inte rädda för att kommentera. Kram!